Tuesday 6 March 2012

Profil Syarikat



Salam,
          Selamat datang ke blog kami. Kami, Sasrim Enterprise adalah sebuah syarikat yang dimiliki sepenuhnya oleh Bumiputera. Walaupun ia baru ditubuhkan, tetapi syarikat itu diperkukuh oleh ahli yang mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang berkaitan. Secara umum, perniagaan syarikat yang berkaitan dengan bekalan habis pejabat.

Kami juga menawarkan khidmat nasihat perundingan dalam bidang yang berkaitan kepada pelanggan-pelanggan kami. Syarikat ini juga mempunyai potensi yang tinggi dalam mewujudkan produk dari pelbagai jenis dan objek. Syarikat-syarikat ini juga menyediakan peralatan kualiti terjamin ar harga yang berpatutan.

Bermula dengan modal yang sederhana, tetapi mempunyai pengalaman yang luas dan kepakaran, kami berjanji dan bersedia untuk menyediakan perkhidmatan yang terbaik apabila diberi peluang. Syarikat kami amat mengalu-alukan dan menawarkan sokongan daripada pemilik.

Ditubuhkan pada tahun 2009 oleh 2 pemegang saham muda rajin dan berdaya usaha, kini beroperasi di Petaling Jaya, Malaysia. Kami menyediakan perkhidmatan berkualiti yang terbaik untuk menjadi
syarikat perkhidmatan.nombor satu di Malaysia.

No comments:

Post a Comment